פתיחת חברה בדובאי - רישום הקמת חברה באיחוד האמירויות - WeDubai - ווי דובאי

פתיחת חברה בדובאי אנחנו עושים את זה בשבילך וביחד איתך

הקמת חברה ישראלית בדובאי, היום רישום חברות באיחוד האמירויות הוא לא תהליך מסובך ביחד. זה הקו המוביל שלנו! ב-WEDUBAI לא נותנים לך 'הוראות הפעלה' איך לפתוח חברה בדובאי או הוראות הקמת חברה באיחוד האמירויות. אנחנו מבצעים את התהליך המורכב וה'רגיש' הזה בשבילך והיכן שצריך להציג אותך הולכים ביחד איתך. וזה לא נגמר כאן. נשמח להמשיך ללוות אותך כדי שהחברה שלך תפיק מקסימום רווחים במינימום מיסים.

שירותי פתיחת חברה בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל

למה הכוונה בביטוי תהליך רגיש? צריך להבין. דובאי היא מרכז סחר ועסקים בינלאומי ברמה הגבוהה ביותר. מה שמעניין את הדובאיים הוא איך לעשות עוד כסף (כמו את רבים מאיתנו). לכן, הם מציעים תנאים מפליגים וכר פעולה עסקי רחב, אך באותה עת, מקפידים ודואגים לסנן את העסקים לפני ותוך כדי תהליך רישום חברה בדובאי. אותם דברים נכונים לגבי הקמת חברה באיחוד האמירויות. בכולן. מי שחורג בפסיק אחד מהדרישות והכללים הרבים והשונים בכל אמירות, צפוי לעיכובים, לעיתים קנסות ואף דחיית הבקשה, תלוי בחומרת החריגה. הרוצה להעתיק את עסקיו לדובאי יעשה חכם אם יפקיד את המשימה בידיו של גורם מקומי שרישום חברות האיחוד האמירויות זו המומחיות שלו. כאן אנחנו נכנסים לתמונה: דברו איתנו

הקמת חברה בדובאי. מדוע דווקא אנחנו?

התשובה מצויה בשם WEDUBAI. המילה WE מייצגת את תפיסת העולם שלנו ואת דרך הפעולה הייחודית. ביחד!!! אנחנו יחד איתך. נעים להכיר, אני יהונתן עורך דין ורואה חשבון ואיתי שותפי אביב מומחה הנדל"ן בדובאי. אנחנו ישראלים שעשו רילוקיישן לדובאי ביום בו נפתחו השערים לפני שלוש שנים. כתושבי המקום, למדנו (חקרנו והפכנו כל אבן בשטח) כדי להכיר את דובאי ואת איחוד האמירויות הערביות. אנחנו בקיאים בחוקים (שמשתנים מאמירות אחת לשנייה), את הניואנסים הדקים שחשוב להכיר, את ההתנהלות העסקית, הבנקאית, הנדל"נית, המנהגים, המקובל, האפשר, המותר והאסור. הקמת חברה בדובאי כמו גם רישום חברה באיחוד האמירויות זו ההתמחות שלנו. עשרות החברות שהקמנו יעידו על היכולות שלנו לסייע לך. וכך זה עובד:

נאפיין את הפעילות העסקית

שלך כדי שנוכל להחליט יחד אם לפתוח חברה באמירויות main-land כלומר חברה שמורשית לעשות עסקים רק באמירויות, או לפתוח חברה באיחוד האמירויות free-zone. אלה הם כארבעים אזורי סחר חופשי המיועדים לביצוע עסקים בעולם כולו למעט איחוד האמירויות.

נשמור עליך אישית צמוד

גם אם כרגע הניתוק מישראל והרילוקיישן לדובאי הם בגדר כוונות או מחשבות בלבד, בבקשה לא לעשות דבר לפני שדיברת איתנו. הייעוץ הראשוני ניתן לך חינם וללא כל התחייבות אך יכול להאיר את דרכך ולחסוך ממך כל כך הרבה טעויות, כסף, ריצות, תיסכולים, התשות והשגת תוצאות לא רצויות.   הערכים שלנו הם היתרונות שעובדים בשבילך

נלמד להכיר אותך ואת הצורך

הכל, אבל הכל, נעשה מתוך שקיפות מלאה ועצה אחת איתך. כל מהלך, כל פעולה, כל שקל, יבוצעו רק אחרי שפרסנו בפניך את כל המשמעויות  ועל בסיס קבלת ההחלטות משותפת. דבר לא יעשה ללא ידיעתך, הבנתך והסכמתך.

נבצע את "העבודה השחורה" בשבילך

הכל, אבל הכל, נעשה מתוך שקיפות מלאה ועצה אחת איתך. כל מהלך, כל פעולה, כל שקל, יבוצעו רק אחרי שפרסנו בפניך את כל המשמעויות  ועל בסיס קבלת ההחלטות משותפת. דבר לא יעשה ללא ידיעתך, הבנתך והסכמתך.

התחייבנו לעזור לך לפתוח חברה בדובאי. אבל לא רק

נשלים קודם את שירות הקמת חברה בדובאי או באמירויות. אנחנו שואפים לייצר עם הלקוחות שלנו קשר ארוך טווח. נשמח להמשיך וללוות אותך בפעילות למול המערכת הבנקאית, ולא פחות חשוב, הרשויות בישראל כמו רשות המיסים. אנחנו כאן כדי לעמוד לצידך וללוות אותך בשוטף כדי להבטיח שהחברה שפתחנו יחד תמשיך לפעול על פי חוקי ודרישות המקום. ולא רק בעולם העסקים. WEDUBAI היא הכתובת הישראלית לכל ישראלי שמעוניין לעשות רילוקיישן לדובאי. נעזור לך: – לרכוש את ביטוח הבריאות עם הכיסוי הרחב ביותר. – נאתר בשבילך את הנדל"ן באיזורים המתאימים ביותר לצורך שלך. – נכוון ונמליץ על מוסדות החינוך המתאימים ונלווה בעת רישום הילדים – נעזור לך להתערות בחיי היום – מנהגי המקום, קניות, רכישת רכב, מקומות בילוי ומפגש של הקהילה הישראלית, בתי הכנסת… בחיי הלילה… ובכל מה שיש לדובאי להציע וחשקה בו נפשך.

הערכים שלנו הם הביטחון שלך

שקיפות מלאה

הכי קל היה לשבת במשרד הממוזג ולתת לך לעשות את כל התהליך בשליטה מרחוק. לא בבית סיפרנו. אנחנו איתך. פועלים בשקיפות מלאה, כל פרט ומהלך נעשים רק לאחר שפרסנו בפניך את היתרונות, החסרונות, המשמעויות ורק לאחר שקיבלנו יחד החלטה מושכלת.

שאיפה למצויינות

אנחנו פועלים על פי הכללים. כמו שבדובאי מצפים ממי שהתמחותו פתיחת חברה בדובאי או רישום חברה באמירויות. בעסקים הם מצפים למקצועיות ולשירות מעולה. כי מבחינתם אלה המפתחות למצויינות, לקידום עסקים והגדלת רווחים. כך גם אנחנו. שואפים למצויינות כדי שהחברה שלך תשיג את התוצאה שרצית לקבל.

יושרה והגינות

זה שם המשחק בעסקים בדובאי. יושר, הגינות והליכה בתלם תפתח בפניך את השערים לרווחה ותעניק לך תנאים מפליגים. סטייה או אי עמידה בדרישות תביא לתוצאה הפוכה. מניעת פתיחת חברה בדובאי, קנסות ואף סגירת החברה שפתחת. מתאים לנו כמו כפפה ליד. גם בגלל האופי והערכים שספגנו בבית וגם בגלל שכך מנהג המקום.

חדשנות

המצויינות הנדרשת כאן היא בין היתר פועל יוצא של חדשנות. הם הראשונים לאמץ חידושים וליישם אותם במערכות הבנקאות, המסחר, הבריאות, התחבורה… בכל. זה עובד להם וזה גם עובד אצלנו ב-WEDUBAI. לומדים, מאמצים ומיישמים כל שירות חדש שיכול לקדם אותך ואת עסקיך פתיחת חברה בדובאי? רילוקיישן לדובאי? לייעוץ ראשוני ללא עלות וללא כל התחייבות כלפינו

שירותי פתיחת חברה בדובאי ובאיחוד האמירויות בכלל

מצא את התשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר שלנו

אילו סוגי חברות ניתן להקים בדובאי?

בדובאי אפשר להקים מגוון סוגי חברות, כולל חברות אחריות מוגבלת (LLC), חברות פרטיות וציבוריות, וחברות באזורי סחר חופשי. כל סוג של חברה דורש תהליך רישום שונה ומציע יתרונות ייחודיים לצרכים עסקיים מגוונים.
הדרישות כוללות הגשת מסמכים כמו תוכנית עסקית, פרטי בעלים ומנהלים, ואישור כתובת עסקית בדובאי. ייתכנו דרישות נוספות בהתאם לסוג החברה ומיקומה.
משך התהליך עשוי לנוע בין מספר שבועות למספר חודשים, בהתאם לסוג החברה ומהירות הטיפול של הרשויות. באזורים חופשיים, תהליך ההקמה יכול להיות מהיר יותר.
אזורים חופשיים מציעים יתרונות כמו פטור ממיסים, אפשרות לבעלות זרה מלאה, תהליכים פשוטים יותר להקמת חברה, וכניסה נוחה לשווקים בינלאומיים.
האתגרים כוללים הבנת החוקים והתקנות המקומיים, ניהול יחסים עם שותפים מקומיים אם נדרש, והתמודדות עם הבירוקרטיה. כמו כן, העלויות של הקמת ותחזוקת חברה עלולות להיות גבוהות.
מחוץ לאזורים החופשיים, נדרש שותף מקומי שיחזיק לפחות 51% מהמניות. באזורים חופשיים, ניתן להקים חברה עם בעלות זרה מלאה.
נדרשים מסמכים כמו תעודת זהות או דרכון של הבעלים והמנהלים, תוכנית עסקית, הסכם שכירות או הוכחת כתובת עסק, ומסמכים פיננסיים. יתכן ויידרשו אישורים מרשויות מקומיות או תחומיות מסוימות.
תהליך ההקמה מערב רשויות כמו רשות המסים של דובאי, משרד הכלכלה, והרשות המקומית לאזורים חופשיים, אם מדובר בחברה באחד מהם. כל רשות עשויה לדרוש מסמכים ואישורים ייחודיים.
העלויות כוללות אגרות רישום, עמלות על מסמכים ואישורים, דמי ייעוץ, ועלויות שוטפות כמו שכירות. יש להכין תקציב בהתאם לסוג העסק והדרישות באזור ההקמה.
ניתן לממן את הקמת החברה דרך הון עצמי, הלוואות עסקיות מבנקים מקומיים, או משקיעים חיצוניים. ישנן גם תוכניות ממשלתיות המציעות מענקים או הלוואות בתנאים מועדפים לעסקים חדשים.
חברות זרות יכולות לפעול בדובאי אך עשויות להידרש להקים סוכנות או שותפות עם שותף מקומי, למעט באזורי סחר חופשי בהם ניתן להחזיק בעלות מלאה. כמו כן, הן נדרשות לעמוד בכל דרישות הרגולציה המקומיות ולקבל את האישורים הנדרשים.

הערכים שלנו

שקיפות מלאה

שקיפות מלאה – כי אתה חלק מהתהליך וכי האמת מנחה אותנו בכל שלב

מקסימום תוצאות

אנחנו לא רק מבטיחים תוצאות – אנחנו עושים הכול כדי להבטיח שהן הטובות ביותר

מצוינות

מצויינות מוגדרת לא במילים, אלא בתוצאות שאנחנו מספקים וזה הגורם שמבדיל אותנו מהיתר

חדשנות

אנחנו מאמינים שחדשנות היא מפתח להצלחה העסקית – אנחנו תמיד מחפשים דרך לשדרג ולשפר

מוכן להעלות את העסק שלך לרמה הבאה?

צרו קשר היום וקבלו ייעוץ ראשוני בחינם.