ניתוק תושבות בישראל והרשויות בישראל - WeDubai - ווי דובאי

ניתוק תושבות בישראל

לאופן בו יתבצע הניתוק יש השפעה ישירה על הטבות המס המגיעות לך
רבים סבורים שהמעבר לדובאי יאפשר הנאה משני העולמות – גם מיסוי נמוך (עד אפסי) הנהוג באמירויות, וגם אי חובת תשלום מס כאן בישראל. כן, אבל… כדי להתחיל תהליך ניתוק תושבות מישראל חייבים במקביל להסדיר את מעמד תושבות קבע בדובאי. אלה שני מהלכים מאד מורכבים ומסובכים ומתוקף כך דורשים מומחיות במיסוי בינלאומי. במומחיות הכוונה: לכל חוק, תקנה, פסיק, סייג והחרגה – בתקנות המס בישראל ובכל אחת מהנסיכויות באיחוד האמירויות. כאן אנחנו נכנסים לתמונה.

משמעות המונח "תושבות בישראל"

חשוב לשים לב: מדובר בתושבות ולא באזרחות. אדם יכול להחזיק ביותר מאזרחות אחת. ישראלים בעלי דרכון פורטוגלי ודרכון ישראלי זו דוגמא קלאסית בעשור האחרון. המילה תושבות או הגדרת תושב ישראל לצורך העניין,  מכוונת  לאדם שמרכז חייו הוא בישראל. כאן: מקום עבודתו, העסק שלו, הבית, המשפחה, מכון הכושר, הרופא, הבנק… מרכז החיים מתנהל בישראל.
כדי לא להיות תושב ישראל עליך להעביר את מרכז החיים שלך למקום אחר. רילוקיישן לדובאי למשל. והמשמעות היא: לנתק את החבלים שקושרים אותך לישראל ולייצר חבלים חדשים שמחברים אותך לדובאי. בשפת הספורט קוראים לזה GAME-CHANGER – מהלך שמשנה את פני הדברים במאה ושמונים מעלות.

מעבר לדובאי וניתוק תושבות בישראל.

כפי שמגדירה פקודת מס ההכנסה, כדי לנתק תושבות בישראל  יש להעביר את מרכז החיים לדובאי (או קביעת תושבות בכל מקום אחר בעולם). אין "רשימת עשה ואל תעשה" אחת שתקפה לכל מבקש ניתוק תושבות מישראל. כל מקרה שונה מקודמו ומהבא אחריו. מכאן החשיבות בביצוע מסודר ומתוכנן של הליך ניתוק התושבות מתוך בקיאות ברזי החוק ופקודת מס הכנסה. מי ששוחה בתחום המיסוי בכלל ומיסוי בינ-לאומי בפרט, רק הוא, ידע לבצע את הניתוק על פי דרישות החוק תוך מיצוי מקסימום הזכויות וההטבות. הוא גם זה שידע איך לסייע לך לפתוח חשבון בנק בדובאי, לפתוח חברה או לרכוש נדל"ן כדי לקבל תושבות קבע. רוצה לדבר איתו כבר עכשיו?

 איך מתבצע בפועל ניתוק תושבות מישראל?

כאמור, ניתוק תושבות מישראל מתבצעת במקביל להסדרת תושבות קבע בדובאי. ואנחנו לא מדברים על לארוז מזוודות ולטוס אלא על הסדרת המעמד המשפטי. זה יכול להיעשות בשלושה ערוצים:
  1. קבלת ויזה פרי-לאנס
  2. רכישת נדל"ן בערך של 2 מיליון דירהם (שווה ערך לשקל +-)
  3. הקמת חברה באמירויות
אלה הם שלושת שערי הכניסה המרכזיים  להסדרת מעמד תושבות קבע. ההחלטה איזה שער מתאים יותר לך היא קריטית כאן. וגם היא דורשת התמחות במערכת החוקים המקומית, היכרות מעמיקה ואפילו אישית עם המערכת הבנקאית, שליטה בחוקי הסחר ולא פחות חשוב הכרת מנהגי המקום. עכשיו, אפשר להתחיל לדבר על ניתוק תושבות מישראל. לכך נייחד את הפסקה הבאה והיא סופר חשובה למתעניינים ברילוקיישן לדובאי – למשפחה ו/או לעסקים.

בעצם, מה כל כך מסובך בניתוק תושבות מישראל?

ניקח את המקרה הקלאסי בגינו אדם מבקש ניתוק תושבות בישראל והשגת מעמד תושבות קבע בדובאי. מס!!! אף אחד לא רוצה להזיע בעבור פרנסתו ובסופו של חודש לתת מזה 50% למס הכנסה. לא… לא שכחנו את הביטוח הלאומי ואת המיסים העקיפים שנוגסים ביס מהיתרה. שלוש שעות מפה, בדובאי, מדרגת המס הגבוהה ביותר היא 9% ולגבי מיסים עקיפים… זו מדינה עשירה כמעט ואין כאלה. אבל דובאי היא לא מקלט מס. מי שלא הסדיר את תהליך הניתוק מישראל "על מלא" ועל פי תוכנית פעולה שעומדת בדרישות חוקי המיסוי ימשיך לשלם מס גבוה מיעוטו בדובאי מרביתו בישראל. כל מבקש ניתוק הוא ישות בפני עצמה עם שורשים אחרים (נכסים או מצב פיננסי), צרכים משפחתיים אחרים, מטרות עסקיות אחרות וסוג עיסוק שונה. לכל אחד מהפרמטרים הנ"ל יכולה להיות השפעה על דרך הפעולה. לכן, לכל אחד מלקוחותינו אנחנו מגבשים את התוואי שיש ללכת בו ואשר עומד בכל דרישות החוק. גם בתהליך ניתוק התושבות בישראל וגם בהסדרת מעמד תושב קבע באמירויות. אם עד עכשיו הדברים הציגו עד כמה התהליך מורכב, מפותל ורגיש, הגיע הזמן להראות שאפשר גם אחרת…
  • יד ביד, ובליווי אישי צמוד, אנחנו מבצעים
  • איתך ועבורך את הסדרת תושבות הקבע
  • באמירויות ואת ניתוק התושבות מישראל
ואנחנו עומדים מאחורי כל מילה שנאמרה כאן בכותרת. כן, רבים מציגים במאמרים, בסירטונים, בדפי תוכן מה צריך לעשות כדי להביא לניתוק תושבות מישראל.  זו בעצם הנחיה מרחוק. אבל כולנו כבר יודעים מהניסיון, זה לא עובד ככה. כאן צריך שהמומחה לא רק יגיד מה לעשות אלא גם יעשה בעצמו. ואנחנו לא מדברים על מומחה אחד אלא על צוותים של מומחים שנבנים בהתאמה לצורך שלך ולפעולות שיש לנקוט במיוחד למתווה שגיבשנו עבורך.

זו דרך הפעולה שלנו ב-WEDUBAI.

יד ביד עם הלקוח.

אם צריך ללכת לבנק הולכים יחד לבנק, אם צריך להיפגש או לדבר עם נציג מס הכנסה, ביטוח לאומי, אנחנו איתך או אפילו במקומך. אנחנו נלמד להכיר אותך לפרטי פרטים, בהתאמה נגבש את דרך הפעולה, נכוון, נייעץ, נסביר משמעויות, נקבל החלטות יחד ונצא לדרך.  יחד לכל אורכה עד להסדרת הניתוק מישראל, וקבלת תושבות הקבע בדובאי.

אפרופו ניתוק ו/או הסדרת תושבות קבע,יש לנו בקשה אישית:

גם אם כרגע הניתוק מישראל והרילוקיישן לדובאי הם בגדר כוונות או מחשבות בלבד, בבקשה לא לעשות דבר לפני שדיברת איתנו. הייעוץ הראשוני ניתן לך חינם וללא כל התחייבות אך יכול להאיר את דרכך ולחסוך ממך כל כך הרבה טעויות, כסף, ריצות, תיסכולים, התשות והשגת תוצאות לא רצויות.   הערכים שלנו הם היתרונות שעובדים בשבילך

שקיפות מלאה

הכל, אבל הכל, נעשה מתוך שקיפות מלאה ועצה אחת איתך. כל מהלך, כל פעולה, כל שקל, יבוצעו רק אחרי שפרסנו בפניך את כל המשמעויות  ועל בסיס קבלת ההחלטות משותפת. דבר לא יעשה ללא ידיעתך, הבנתך והסכמתך.

התמודדות עם אתגרים ראשוניים

התמודדות עם האתגרים הראשוניים במקום החדש היא מרכיב חשוב. "ווי דובאי" מציעה תמיכה מתמדת וסיוע בהתמודדות עם כל קשיי ההסתגלות. זה כולל עזרה בניווט במערכת הביורוקרטית המקומית, ייעוץ בנושאי רכישת רכב, התקנת שירותים בסיסיים כמו אינטרנט וטלפון, ועזרה בהתמודדות עם בעיות תקשורת ושפה. מטרת החברה היא להפוך את התקופה הראשונה שלך במקום החדש לנטולת לחצים ככל האפשר, תוך הקלה על המעבר לשגרה חדשה.

בניית רשת תמיכה חברתית ומקצועית

בניית רשת תמיכה היא קריטית להצלחה. "ווי דובאי" מסייעת לך להתחבר לקהילות מקומיות ורשתות מקצועיות. זה כולל עזרה במציאת קבוצות תמיכה, קלאבים, ארגונים מקצועיים, ופעילויות חברתיות שמתאימות לעניינים ולתחביבים שלך. חיבור לרשתות אלה יכול לסייע בהתמודדות עם תחושת הבדידות, לקדם הזדמנויות קריירה ולחזק את התחושה של שייכות והטמעה בחברה החדשה.

מצא את התשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר שלנו

איך מכינים את האנשים במיוחד המשפחה לרילוקיישן?

בתהליך הרילוקיישן, חשוב לקחת בחשבון גם את המערכת הבריאותית בארץ היעד. לישראל, למשל, יש מערכת בריאות ציבורית יעילה, אך חשוב לבדוק את הכיסוי הביטוחי והרפואי לכל חברי המשפחה.

lorem

lorem

lorem

lorem

lorem

lorem

lorem

lorem

הערכים שלנו

שקיפות מלאה

שקיפות מלאה – כי אתה חלק מהתהליך וכי האמת מנחה אותנו בכל שלב

מקסימום תוצאות

אנחנו לא רק מבטיחים תוצאות – אנחנו עושים הכול כדי להבטיח שהן הטובות ביותר

מצוינות

מצויינות מוגדרת לא במילים, אלא בתוצאות שאנחנו מספקים וזה הגורם שמבדיל אותנו מהיתר

חדשנות

אנחנו מאמינים שחדשנות היא מפתח להצלחה העסקית – אנחנו תמיד מחפשים דרך לשדרג ולשפר

מוכן להעלות את העסק שלך לרמה הבאה?

צרו קשר היום וקבלו ייעוץ ראשוני בחינם.