ביטוח בריאות בדובאי(מקומי) - ווי דובאי WeDubai

ביטוח בריאות מקומי

ביטוח בריאות – חובה!!! לכל מי שעושה רילוקיישן באיחוד האמירויות ביטוח בריאות חובה!!! מסוג ה'אזהרות' שבעצם אין צורך בהן. הרי כולנו דואגים לביטוח בריאות בחו"ל בכל נסיעה או חופשה. על אחת כמה וכמה כשמדובר בהעתקת תושבות קבע לדובאי כמו לכל אחת מהאמירויות. הסיבה פשוטה. החוק מחייב כל תושב בביטוח רפואי – ציבורי, חינם, לאזרחי האמירויות, פרטי, בכסף, לתושבי הקבע. בלי ביטוח בריאות בתוקף אין תושבות, אין עסקים ואין ליהנות מאיכות ורמת החיים שכל כך רצית לך ולמשפחה. מה יש כן? קנסות כבדים על כל תושב שאין לו ביטוח בריאות. נו, אז מה הבעיה? יש בדובאי עשרות חברות ביטוח שמציעות ביטוח בריאות פרטי. עושים גוגל, מחפשים, קוראים, בוחרים מבטח ורוכשים ממנו פוליסה, לא כך? ממש לא!!! זה מתכון לתקלות בגלגלי תהליך השגת ויזת עבודה לישראלים או תושבות קבע באיחוד האמירויות.

ביטוח בריאות חובה? מדוע האמירתים מחמירים כל כך?

כאחד ממרכזי העסקים, הבנקאות, פיתוח ההיי-טק והסחר העולמיים, איחוד האמירויות מקפיד לשמור על סטנדרטים גבוהים ובקרת איכות מחמירה לא רק בעולם העסקים אלא גם בכל תחום אחר: נדל"ן, בריאות, חינוך, שירותים ועוד. מעבר להסברים העניין מאד פשוט כאן – זה החוק!
ללא ביטוח בריאות לא תהיה ויזת עבודה בדובאי. ומי שיזדקק לטיפול בבית חולים ללא ביטוח בריאות בתוקף – ישלם הון!

לכן, אנחנו מרגישים חובה להציף ולהדגיש את הטיפ הכי חשוב למעוניינים לעשות רילוקיישן לאיחוד האמירויות:

  • "לך בתלם, שמור על החוק ועל מנהגי המקום והמקום יפתח בפניך אין סוף אפשרויות!!!
  • תחרוג, תעשה מעקפים, תעגל פינות ומהר מאד תמצא את עצמך משלם על כך ביוקר!"

מערכת הבריאות בדובאי מהמתקדמות והמודרניות שיש

מערכת הבריאות הפרטית היא מהמשובחות, האיכותיות, המתקדמות והמשוכללות שיש. היא מעמידה מעל מאה ושלושים מרכזים רפואיים פרטיים, בתי חולים, בתי חולים לילדים, מרפאות מומחים ומרכזים רפואיים אוניברסיטאיים. הצוותים הרפואיים דוברים אנגלית, שירותי הרפואה הם ברמה הגבוהה ביותר, הציוד הרפואי כאמור הוא המילה האחרונה בתחום הרפואה, אבל…

כדי ליהנות משירותי הרפואה המתאימים במיוחד לך או למשפחתך צריך לדעת לבחור את המבטח הרפואי. פועלים כאן הרבה מבטחים וחברות ביטוח רפואי פרטי. רק מי שמכיר את מערכת הבריאות מבחוץ ומבפנים ידע למצוא לך את המבטח שייתן לך מקסימום כיסוי במינימום עלות. זה המקום בו אנחנו נכנסים לתמונה.

WEDUBAI – הדרך הבטוחה לרכוש ביטוח בריאות איכותי.

כתושבי המקום שחיים בדובאי מאז שנים, אנחנו מציעים ללקוחותינו ליווי "יד ביד" החל משלב ניתוק תושבות קבע בישראל, עד לסיום תהליך הרילוקיישן בדובאי וגם אחרי. הכל נועד להבטיח "נחיתה רכה" במקום חדש ובלתי מוכר. במיוחד עכשיו, כשברור שביטוח הבריאות שתרכשו הוא לא רק לצורכי טיפול רפואי הולם אלא:
  • חובה ותנאי להסדרת מעמדך כתושב קבע
  • תנאי וחובה לפתיחת חשבון בנק בדובאי
  • חובה ותנאי להמשך פעילותך ומגוריך כתושב קבע בדובאי

WEDUBAI היתרונות שלנו פועלים לטובתך

כחלק בלתי נפרד משירות הליווי האישי לאורך התהליך כולו, כלול גם הסינון, הבחירה והשידוך למבטח הבריאות הפרטי המתאים ביותר. עד כמה שהדבר נשמע חריג ובלתי מקובל בנוף נותני השירותים – זה לא ליווי בשלט רחוק.
זהו יתרון עצום ובלעדי לנו ב-WEDUBAI. אנחנו מכירים את קשת השירותים שמציע כל מבטח:
  • עם איזה בתי חולים הוא עובד.
  • היקף הכיסוי שהוא מציע.
  • היכן אפשר להחריג שירות.
  • היכן אפשר להרחיב שירות.
  • לשקלל את העלויות והתמורות.

זה המקום לפרוס את הדרך בה נלך יחד.

על בסיס הידע המעמיק, ההיכרות האישית והניסיון המעשי העשיר אנחנו יודעים לסנן ולבחור במבטח המתאים ביותר לצורך שלך של המשפחה.

שקיפות

הכל פתוח וגלוי  הכול נעשה בשקיפות מלאה ובעצה אחת איתך ורק אחרי שפרסנו בפניך את כל המשמעויות קבלת ההחלטות משותפת. דבר לא יעשה ללא ידיעתך והסכמתך.

מצויינות

תוצאות איכותיות מושגות באיחוד האמירויות רק אם פועלים by the book. לכן, אין אצלנו ליד, בערך או אולי. אין עיגול פינות, קיצורי דרך ומעקפים. הכול בדוק, הכול לפי החוק, הכול נשען על ידע מעמיק וניסיון מעשי עשיר. הכול כדי להשיג את הטוב ביותר.

יושרה והגינות

טוב יעשה בית עסק המבקש לשגשג באיחוד האמירויות אם יקפיד על הגינות ויושרה. מבחינתנו בכל אופן, הגינות ויושרה זו לא סיסמה מכובסת ולא בגלל שכך נהוג בדובאי. ב-wedubai זו דרך חיים ותפיסת עולם. בחיינו הפרטיים והעסקיים כאחד.

מצא את התשובות לכל השאלות הנפוצות ביותר שלנו

מדוע חשוב שיהיה ביטוח בריאות פרטי בדובאי?

ביטוח בריאות פרטי חשוב מכיוון שהוא מספק כיסוי רפואי רחב ומקיף בבתי חולים פרטיים וציבוריים. הוא מבטיח גישה לטיפול רפואי איכותי במקרה של חירום רפואי או טיפול רפואי שוטף.
WEDUBAI מסייעת בבחירת ביטוח בריאות על ידי סינון והשוואת מבטחים שונים, הבנת הצרכים הרפואיים שלכם, ושידוך למבטח שמציע את הכיסוי והיתרונות הטובים ביותר במחירים תחרותיים.
כיסויים רפואיים כוללים טיפולים בבתי חולים, ביקורים אצל רופאים מומחים, ניתוחים, טיפולי שיניים, טיפולים פיזיותרפיים, תרופות, וטיפולי רפואה מונעת.
כן, ביטוח בריאות פרטי מכסה טיפולים בבתי חולים ציבוריים ופרטיים, בהתאם לפוליסה שנבחרה. חשוב לבדוק את רשימת בתי החולים והמרפאות הכלולים בפוליסה.
כיסוי הביטוח הרפואי ניתן להרחיב על ידי הוספת שירותים נוספים לפוליסה, כגון כיסוי לטיפולים ספציפיים או הרחבת הכיסוי הגיאוגרפי למדינות אחרות. אנו נעזור לכם להבין את האפשרויות ולהתאים את הפוליסה לצרכים שלכם.
כן, ניתן להחריג שירותים מסוימים מהפוליסה כדי להפחית את עלויות הביטוח. אנו נעזור לכם להבין אילו שירותים ניתן להחריג ואיך זה ישפיע על הכיסוי הכולל.
לבחירת הביטוח הבריאותי המשתלם ביותר, יש לשקלל את עלויות הפרמיה מול הכיסויים המוצעים, לראות אילו שירותים כלולים ולוודא שהפוליסה מכסה את הצרכים הרפואיים שלכם. אנו נעשה את השקלול הזה עבורכם ונמליץ על האפשרויות הטובות ביותר.
חלק מהפוליסות מכסות טיפולים מחוץ לדובאי, אך זה תלוי בתנאים של כל פוליסה. אנו נעזור לכם לבחור פוליסה שמציעה כיסוי גיאוגרפי מתאים במידת הצורך.
כן, ניתן לקבל ביטוח בריאות פרטי גם אם יש לכם מצב רפואי קודם, אך יתכן שהכיסוי יהיה מוגבל או שהפרמיה תהיה גבוהה יותר. אנו נעזור לכם למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר למצבכם הרפואי.
כדי להתחיל בתהליך, פשוט צרו קשר איתנו דרך האתר או בטלפון. נקבע פגישה ראשונית להבנת הצרכים הרפואיים שלכם ונמשיך בליווי המקצועי שלנו עד לבחירת הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם.

הערכים שלנו

שקיפות מלאה

שקיפות מלאה – כי אתה חלק מהתהליך וכי האמת מנחה אותנו בכל שלב

מקסימום תוצאות

אנחנו לא רק מבטיחים תוצאות – אנחנו עושים הכול כדי להבטיח שהן הטובות ביותר

מצוינות

מצויינות מוגדרת לא במילים, אלא בתוצאות שאנחנו מספקים וזה הגורם שמבדיל אותנו מהיתר

חדשנות

אנחנו מאמינים שחדשנות היא מפתח להצלחה העסקית – אנחנו תמיד מחפשים דרך לשדרג ולשפר

מוכן להעלות את העסק שלך לרמה הבאה?

צרו קשר היום וקבלו ייעוץ ראשוני בחינם.